نگاهی به یک عالی بزرگ 2017: 5 سرمایه گذاری عمده محصول موز و یک نگاه زیرزمینی در سال 2018
ابزارهای موز | سئو پیشرفته | Moz News
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
سخت است باور کنید که سال 2017 گذشته است. ما با جاه طلبی های بزرگ سال وارد کشور شدیم و گام های بلندی برداشته ایم. همانطور که به سنت تبدیل شده است ، من مجموعه ای از جالب ترین به روزرسانی هایی را که ممکن است امسال مشاهده کرده اید (یا از دست رفته اید) امسال گردآوری کرده ام. ما عمداً روی به روزرسانی های قابل توجه محصول متمرکز شده ایم ، اما من در مورد برخی از برنامه های جدیدتر که ارزش های مختلفی را برای مشتریان ایجاد می کنند نیز به اشتراک گذاشته ام.

TL؛ DR ، در اینجا برخی از اضافات بزرگتر و جالب توجه به Moz در سال 2017 آورده شده است:

کلمات کلیدی توسط سایت : کلمات کلیدی اکسپلورر تحقیق کلمات کلیدی سایت و هوش رقابتی را اضافه می کند
Site Crawl V2 : بازنگری سایت Crawl برای حسابرسی بهتر و گردش کار
سرمایه گذاری عمده در زیرساخت ها : عملکرد بهتر و انعطاف پذیری در سراسر مجموعه ابزار Moz
برنامه های جدید آموزشی تحت هدایت مربی : کلاسهای هدفمند برای بالا بردن سطح دانش SEO شما
موفقیت مشتری : پیشرفتهای سفارشی برای کمک به شما در بهره‌مندی بیشتر از Moz
جایزه! MozPod : پادکست رایگان جدید Moz شما را در آخرین موضوعات و روندهای صنعت به روز می کند
به روزرسانی های بزرگ
امسال و گذشته ، ما تمرکز نا متناسب خود را در انتشار پیشرفت های بزرگ زیرساختی ، مجموعه داده های جدید و به روزرسانی های اساسی محصولات صرف کرده ایم. ما احساس می کنیم این عناصر اساسی هستند که نیازهای اصلی SEO را ارائه می دهند و باعث بهبود مکرر و تکرار آن برای سالهای آینده می شوند.



برای شروع کارها ، من می خواستم برخی جزئیات را درباره دو به روزرسانی بزرگ از سال 2017 به اشتراک بگذارم.

1) کلمات کلیدی توسط سایت: تسطیح تحقیقات و هوش کلمات کلیدی
ردیابی رتبه بندی معیارها و دیدگاههای مفیدی را برای کلمات کلیدی خاص ، هدفمند فراهم می کند ، اما شما نمی توانید تمام کلمات کلیدی مربوط به شما را ردیابی کنید. بعضی اوقات شما نیاز به یک نگاه گسترده تر به چگونگی قابل مشاهده بودن سایتهای شما (و سایتهای رقبا) در نتایج Google دارید.

ما کلمات کلیدی را توسط سایت ایجاد کرده ایم تا این نمای قدرتمند را در حضور Google شما ارائه دهیم. این مجموعه داده جدید با نام تجاری در Moz بطور قابل توجهی کلمه کلیدی اکسپلورر را گسترش می دهد و کیفیت نتایج را در بسیاری از مناطق دیگر در سراسر Moz Pro بهبود می بخشد. گروه آمریکایی ما در حال حاضر شامل 40 میلیون گوگل SERP است که هر دو هفته یکبار به روز می شوند و به شما امکان می دهند موارد زیر را انجام دهید:

ببینید سایت شما در نتایج Google چقدر قابل مشاهده است
این نمای نه تنها نشان می دهد که یک سایت از دیدگاه پیوندی چقدر معتبر است ، بلکه نشان می دهد که یک سایت در نتایج جستجوی Google چقدر برجسته است.



رتبه برتر خود را با رقبای خود مقایسه کنید
حداکثر سه سایت را با هم مقایسه کنید تا از مقیاس نسبی بینایی و رتبه بندی کلمات کلیدی آنها همپوشانی داشته باشید. برای دیدن کلمات کلیدی موجود در آن بخش بر روی هر بخش از نمودار Venn کلیک کنید.



حفاری عمیق: مرتب سازی ، فیلتر و یافتن فرصت ها ، سپس آنها را در لیست های کلمات کلیدی قرار دهید
به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما می خواهید تعیین کنید که صفحات یا مطالب موجود در سایت شما فقط به یک کمی گنگ نیاز دارد تا از جستجوی معنادار و جستجوی معنادار استفاده کنید. گزارشی را برای سایت خود در Keyword Explorer اجرا کنید و سپس از فیلترها استفاده کنید تا سریع بتوانید در این فرصت ها استفاده کنید:



تمرکز ما روی کیفیت داده است
ما چند تصمیم برای کمک به اطمینان از تازگی و دقت در بدنه کلید واژه استفاده کرده ایم. اینها باعث افزایش هزینه و کار برای حفظ این مجموعه داده می شوند ، اما ما احساس می کنیم که آنها تفاوت قابل ملاحظه ای در کیفیت دارند.

ما هر 2 هفته همه داده های کلمات کلیدی خود را به یاد می آوریم. این بدان معنی است که نتایج شما می توانید جدیدتر و شبیه به نتایج در روز تحقیق شما.
ما ماهانه تا 15 میلیون کلمه کلیدی خود را بیرون می کشیم. این بدان معنی است که هرچه کلمات کلیدی یا اصطلاحات جدید محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، ما آنها را به گروه خود اضافه می کنیم و عباراتی را جایگزین می کنیم که دیگر حجم جستجوی زیادی پیدا نمی کنند.
چند پیشرفت ما از زمان راه اندازی انجام داده ایم:
توصیه های کلمه کلیدی در کمپین های شما (سایت های ردیابی شده) بسیار بهبود یافته و اکنون توسط شرکت کلید واژه ما پشتیبانی می شوند.
این پیشنهادات کلمات کلیدی در بینش هفتگی شما نیز موجود است ، که نشان می دهد کلمات کلیدی جدید به ارزش ردیابی و صفحات ارزش بهینه سازی دارند.
به زودی: ما نیز در پی راه اندازی اجناس کلمات کلیدی برای انگلستان ، کانادا و استرالیا هستیم. گوش به زنگ باشید.
چند منبع برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر از کلمات کلیدی توسط سایت:
Whiteboard جمعه رند نکاتی را برای کمک به شما در بهبود تحقیقات و هدف قرار دادن کلمات کلیدی ارائه می دهد
دکتر پیت نحوه انجام ممیزی محتوای محور بر کلمه کلیدی را با Keyword Explorer به اشتراک می گذارد
هایلی نحوه کشف فرصتهای کلیدی کلیدی را نشان می دهد
کلمات کلیدی را توسط سایت امتحان کنید!

2) Site Crawl V2: پیشرفتهای بزرگ در خزیدن سایت و ممیزی سایت
پروژه مهم دیگری که در سال 2017 به اتمام رساندیم بازنویسی کامل از سایت خزنده سایت ما بود . به طور خلاصه ، خزنده جدید ما سریعتر ، قابل اطمینان تر است ، می تواند صفحات بیشتری را خز کند و مشکلات بیشتری را نشان دهد. ما همچنین برخی از پیشرفت های مربوط به گردش کار را انجام داده ایم ، تا بتوانید خزنده ها را به طور منظم راحت تر و راحت تر مدیریت کنید. در اینجا چند نکات برجسته آورده شده است:

هفته های یک هفته ، مقایسه خزیدن
خزنده جدید ما زبانه هایی را که در خزیدن قبلی شما رخ داده است نگه می دارد تا به شما نشان دهد که دیگر موضوعات خاص دیگر موجود نیستند و کدام یک جدید هستند.



نادیده گرفتن (برای پنهان کردن) مسائل فردی یا انواع کل مسئله
این ویژگی در پاسخ به درخواست مشتری اضافه شده است. در حالی که موت تمام تلاش خود را می کند تا موضوعات و اولویت هایی را که در اکثر سایت ها اعمال می شود ، اعلام کند ، اما همه سایت ها یا SEO ها نیازهای یکسانی ندارند. به عنوان مثال ، اگر به طور مرتب بخش بزرگی از سایت خود را noindex می کنید ، نیازی به ما نیست که به شما یادآوری کنیم که noindex را در تعداد زیادی صفحه استفاده کرده اید. اگر نمی خواهید آنها گزارش های خود را نشان دهند ، فقط مسائل فردی یا کل نوع مسئله را نادیده بگیرید.

یکی دیگر از پیشرفت های کاری که ما اضافه کردیم ، امکان علامت گذاری مسئله به عنوان ثابت بود. این به شما امکان می دهد تا زمانی که خزیدن بعدی اجرا شود و رفع آن را حل کنید ، آن را از سر راه خود خارج کنید.



همه صفحات با مرتب سازی و فیلتر بهبود یافته مشاهده می شوند
اگر تعداد صفحات زیادی را در اولویت قرار می دهید یا سعی در یافتن یک مسئله در یک منطقه خاص از سایت خود دارید ، اکنون می توانید تمام صفحات crawled شده توسط Issue Count ، صفحه Authority یا Crawl عمق را مرتب کنید. شما همچنین می توانید فیلتر کنید تا به عنوان مثال تمام صفحات بخش / وبلاگ سایت من را تغییر مسیر دهید و یک مسئله خزیدن داشته باشید.



برای تأیید اصلاحات ، دوباره بازیابی کنید
خزنده Moz هر هفته با خزیدن آن سایت شما را رصد می کند. اما اگر تغییراتی ایجاد کرده اید و می خواهید آنها را تأیید کنید ، می توانید به جای انتظار برای شروع خزیدن بعدی ، سایت خود را بین خزیدن های معمولی هفتگی تغییر دهید.



هفت شماره جدید بررسی و پیگیری شدند
این موارد شامل مواردی همچون شناسایی محتوای نازک ، زنجیره های تغییر مسیر و صفحات آهسته است. در حالی که ما در آنجا بودیم ، ما شناسایی صفحه تکراری را بهبود بخشیدیم و رابط کاربری را بهبود بخشیدیم تا به شما در تجزیه و تحلیل بهتر خوشه های محتوای تکراری کمک کنیم و بدانیم که کدام صفحه باید متعارف باشد.

چند منبع برای کمک به شما برای کسب اطلاعات بیشتر از Site Crawl:
دکتر پیت پیشنهاد می کند که چگونه با نتایج خزیدن سایت جدید شروع کنید
بریتنی مولر نکاتی درباره نحوه اولویت بندی بسیاری از کارهای SEO خود ارائه می دهد
جو کامرون نحوه کشف محتوای کم ارزش و ماندن از بروزرسانی های Google را به اشتراک می گذارد
3) سرمایه گذاری های اساسی در زیرساخت ها برای عملکرد و انعطاف پذیری
شاید شما به طور مستقیم متوجه بسیاری از به روزرسانی هایی که امسال کرده ایم نیستیم. ما سرمایه گذاری های قابل توجهی در Moz Pro و Moz Local انجام داده ایم تا بتوانیم سریع تر ، مطمئن تر و سریع تر از آنها استفاده کنیم. اما در اینجا چند تجلی ملموس از این تلاش ها آمده است:

تاریخچه "بی نهایت" در گزارش های ارگانیک جستجوی ارگ Moz Pro
خوب ، نامحدود کمی کشش است ، اما ما قبلاً فقط 12 ماه یا هفته گذشته داده ها را نشان می دادیم. اکنون داده های خود را از همان آغاز یک کارزار ، نشان داده شده توسط هفته ها یا ماه ها نشان می دهیم. این توسط یک معماری به روز شده امکان پذیر است که داده های کامل تاریخی را به راحتی سطحی کرده و در برنامه موجود باشد. همچنین امکان دسترسی سفارشی به محدوده تاریخ انتخاب شده را فراهم می کند.

شایان ذکر است که تجسم جدید نشان می دهد که تعداد صفحات مختلف با توجه به کل ترافیک جستجوی ارگانیک ، تعداد صفحات مختلف را دریافت کرده اند. این می تواند به شما کمک کند متوجه شوید که آیا افزایش ترافیک به دلیل بهبود رتبه بندی در بسیاری از صفحات یا فقط افزایش سن در ترافیک ارگانیک برای یک یا چند صفحه است.



دسترسی به موقع و مطمئن تر به داده های محلی Moz در همه مقیاس ها
از آنجا که موت محلی با تعداد بیشتری مکان مکان خود مشتریان بیشتری و بزرگتری را به همراه داشته است ، این تیم برای تقویت سرعت و قابلیت اطمینان نیاز به تقویت سیستم ها داشتند. یک سیستم برنامه ریزی کاملاً بازسازی شده و سیستم های داده های مکان اصلی بهبود یافته به اطمینان از جمع آوری داده های شما و دسترسی آسان به آنها در هنگام نیاز کمک می کند.

توزیع داده های محلی بهبود یافته است
Moz Local اطلاعات موقعیت مکانی شما را از طریق شرکای بیشماری توزیع می کند ، که هر یک از آنها قالب ها و رابط های خاص خود را دارند. تیم محلی برای بهبود کیفیت داده ها و سرعت توزیع ، این اتصالات شخص ثالث را به روز و تنظیم کرد.

4) برنامه های جدید آموزشی تحت هدایت مربی: هرگز یادگیری را متوقف نکنید
همه پیشرفتهای ما در سال جاری در محصول نشان داده نشده است. سرمایه گذاری دیگری که ما انجام داده ایم آموزش است. ما طی این سالها درخواست های زیادی دریافت کرده ایم و در نهایت تحویل می شویم. برایان چایلدز ، مربی فوق العاده ما ، این برنامه را از زمین به بالا ساخته است. آن شامل:

اردوگاه های راه انداز برای ایجاد مهارت های اصلی
سمینارهای پیشرفته برای حفر موضوعات مهمتر
آموزش سفارشی برای مشاغل که می خواهند یک رویکرد مناسب تر باشند


ما برنامه های بلند پروازانه تر برای سال 2018 داریم ، بنابراین اگر آموزش به شما علاقه مند است ، تمام پیشنهادات آموزشی ما را در اینجا ببینید .

5) موفقیت مشتری: کمک به مشتریان برای به دست آوردن حداکثر استفاده از Moz
برنامه موفقیت مشتری ما امسال شروع به کار کرد و یک هدف اصلی دارد: کمک به مشتریان برای دریافت حداکثر ارزش از Moz. این که آیا شما یک مشتری طولانی مدت هستید که به دنبال کشف ویژگی های جدید هستید یا با مارک جدید آشنا هستید و می دانید چگونه شروع به کار کنید ، تیم موفقیت ما هر هفته وبینارهای محصول را ارائه می دهد ، و همچنین راهپیمایی های یک به یک محصول متناسب با به نیازها ، علاقه ها و سطح تجربه خود



اعضای ایالات متحده تیم موفقیت مشتری ما مهارت های خود را در یک کارخانه محلی شکلات معاشرت کردند (تصویر نیست: اعضای تیم فوق العاده ما در انگلستان ، استرالیا و دبی)

اگر می خواهید در مورد Moz Pro اطلاعات بیشتری کسب کنید ، یک وبینار را چک کنید یا یک برنامه پیاده روی را برنامه ریزی کنید .

جایزه! MozPod: پادکست رایگان جدید Moz اولین بازی خود را انجام داد
خوب ، این واقعاً از اخبار محصول دور است ، اما یکی دیگر از پروژه های جالب که MozPod را جلب کرده است . این به عنوان یک پروژه اشتیاق جانبی توسط مربی سرمربی همیشه جاه طلب ما به وجود آمد. لرد می داند که SEO و بازاریابی دیجیتال سریع و در حال تغییر هستند. برای کمک به شما در ادامه مطالب داغ و تحولات جدید ، Mozpod را شروع کرده ایم. این پادکست موضوعات مختلفی را در بر می گیرد که از مغز افراد کلیدی در صنعت ترسیم شده است. با مباحثی از داده های ساخت یافته و بهینه سازی گاه برنامه گرفته تا یادگیری ماشین و حتی blockchain ، همیشه چیز جالب برای یادگیری وجود دارد. اگر ایده ای برای یک قسمت یا موضوعی داشتید که می خواهید درباره آن بشنوید ، آن را در اینجا ارسال کنید .



برای هر موضوع و مهمان جدید هر هفته به برایان بپیوندید:

iTunes
Google Play
صفحه اصلی MozPod
بعد چی؟
برای سال 2018 برنامه های زیادی داریم - احتمالاً خیلی هم. اما نکته ای که می توانم قول بدهم این است که سال پر رنگی نخواهد بود. من ترجیح می دهم در مورد پروژه هایی که ما هنوز شروع نکرده ایم ، خیلی خاص نباشم ، اما در اینجا چند مورد وجود دارد:

یک ارتقاء قابل توجه به داده ها و مجموعه ابزار ما
درخواست سایت خزیدن
اجساد تحقیقاتی کلمه کلیدی برای انگلیس ، استرالیا و کانادا اضافه شده است
کانال های توزیع گسترده برای محلی را شامل می شود که شامل Facebook ، Waze و Uber شوند
ویژگی های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل بیشتر در مورد رتبه بندی ، دسته ها و کلمات کلیدی محلی است
راه حل های عمودی برای رفع نیازهای خاص جستجوی محلی در بخش های رستوران ، مهمان نوازی ، مالی ، حقوقی و پزشکی
در کنار این و بسیاری از ویژگیهای دیگر که در نظر داریم ، ما همچنین قصد داریم استفاده از محصولات ما را برای شما بسیار آسانتر کند. در حال حاضر ، ما می دانیم که می تواند کمی در داخل و بین محصولات متفاوت باشد. ما قصد داریم آن را تغییر دهیم.

ما همچنین صبر کردیم تا برخی از نیازهای خاص مشتریان نمایندگی خود را برطرف کنیم. ما در حال اولویت بندی برخی پروژه های کلیدی هستیم که باعث می شود شغل آنها آسان تر و روابط آنها با Moz با ارزش تر شود.

متشکرم!
قبل از رفتن ، من فقط می خواهم از همه شما بخاطر اشتراک پشتیبانی ، پیشنهادات و انتقادات و پیشنهادات انتقاد کنید. ما در تلاش هستیم تا بهترین داده ها و سكوی آموزش سئو را برای مشتریان متنوع و پرشور خود ایجاد كنیم. ما بدون تو نمی توانستیم موفق شویم. اگر می خواهید بخشی از ساخت Moz به یک سیستم عامل بهتر تبدیل شوید ، لطفا به ما اطلاع دهید. ما اغلب برای بازخورد و بینش به مشتریان و اعضای جامعه می رسیم ، بنابراین اگر شما نوع دیگری هستید که دوست دارید در مطالعات تحقیقاتی کاربر ، مصاحبه با مشتری ، آزمایش بتا یا نظرسنجی شرکت کنید ، لطفاً اینجا داوطلب شوید .

درباره adamf -

آدم مدیر ارشد محصولات موز است. او در اوقات فراغت تلاش می کند تا در کنار بچه های خردسال خود باشد و شایستگی های طراحی وب هوشمند و روشهای چابک را به آنها بیاموزد.


ایزیمیز کلیدی ,سایت ,داده ,کلمات ,جدید ,کرده ,کلمات کلیدی ,کلمه کلیدی ,توسط سایت ,سرمایه گذاری ,بهبود یافته ,تعداد صفحات مختلف ,mozpod پادکست رایگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

westinahjl3 zuhause چگونه چشمي سالم داشته باشيم Alexis9dyickxx Seite اخبار ورزشی روزنامه شرق اعتیاد شناخت درمان پنجه های طلایی